Pogosta vprašanja

KAKŠNI SO STROŠKI DOSTAVE?

Stroški dostave znašajo 2,90 EUR, ne glede na težo in velikost paketa; za naročila nad 60,00 EUR pa je poštnina brezplačna!

KDAJ PREJMEM NAROČENE IZDELKE?

Naročilo, oddano med delavniki do 13. ure, prejmete že naslednji delovni dan (98,5%). V kolikor izberete plačilo po predračunu, bo vaš paket odpremljen takoj po plačilu predračuna. Pošta Slovenije d.d. vam v 98,5% (uradni podatek Pošte Slovenije d.d.) paket dostavi naslednji delovni dan po naši odpremi, najkasneje pa v 3 delovnih dnevih po odpremi.

Dostava preko Hitre pošte (100% dostava naslednji delovni dan; dostava tudi v soboto) je možna po predhodnem dogovoru. Cena Hitre pošte je 12,00 EUR z DDV.

IMATE IZDELKE NA ZALOGI?

Da, imamo. V kolikor izdelka ni na zalogi, ima oznako “ni na zalogi” in ga ne morete naročiti (onemogočen je prenos izdelka v vašo košarico).

ALI PRODAJATE IZDELKE TUDI V FIZIČNI TRGOVINI?

Ne. Naše izdelke lahko kupite samo v naši spletni trgovini. Možen je osebni prevzem na sedežu podjetja, po predhodnem dogovoru.

ZAKAJ KUPOVATI PRI VAS?

Ponujamo vam:

  • varno nakupovanje preko spleta (HTTPS protokol, SSL certifikat);
  • ugodne cene;
  • veliko izbiro izdelkov;
  • takojšnjo odpremo;
  • aktualne in trendovske izdelke;
  • različne možnosti plačil in
  • pomoč pri nakupu.

KAJ LAHKO KUPIM V VAŠI SPLETNI TRGOVINI?

Ponujamo vam dekorativne izdelke za različne priložnosti: rojstne dneve (otroške in odrasle), rojstva otrok, baby showerje, dekliščine in fantovščine, noč čarovnic, tematska praznovanja, božič in novo leto, piknike, pust, poroke, materinske dneve, valentinovo, obletnice in jubileje, krste, obhajila in birme ter zaključke šolanja.

Vrste dekorativnih izdelkov: krožniki, kozarci, serviete, baloni, viseče dekoracije (lampijoni, laterne, zastavice, girlande, napisi), očala, klobučki, kostumi, konfeti in serpentine, lente, tiare, broške, slamice in plastični pribor, pripomočke za fotografiranje, svečke, verižice, sexy in šaljivi izdelki ipd.

ALI SO VAŠI IZDELKI VARNI ZA UPORABO?

Vsi izdelki v naši spletni trgovini so varni za uporabo. Pri vsakem izdelku najdete tudi opozorila in omejitve pri uporabi izdelka ter navodila za uporabo, v kolikor so potrebna. Vsi izdelki v naši spletni trgovini, ki lahko pridejo v stik s hrano, so skladni z Uredbo Evropskega parlamenta in sveta št. 1935/2004 z dne 27. oktobra 2004 in zato zdravstveno ustrezni. Vsi izdelki v naši spletni trgovini, izdelani iz plastike, imajo izjavo o skladnosti.

JE ZA NAKUP POTREBNA REGISTRACIJA?

Ne, nakup lahko opravite brez registracije. V kolikor pa se registrirate, pri naslednjem nakupu ne boste potrebovali ponovno izpolnjevati vaših osebnih podatkov.

KAKO ODDAM NAROČILO?

Izdelek -> Košarica -> Blagajna -> Vaši podatki -> Način plačila -> Oddaj naročilo

Izberite želene izdelke in jih dodajte v košarico. Ko košarica ustreza vašemu želenemu naročilu, pojdite na blagajno in vnesite vaše podatke ter izberite želen način plačila. Naročilo oddate s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.

LAHKO ODDAM NAROČILO PREKO E-MAIL NASLOVA ALI PREKO TELEFONA?

Lahko. Pišite nam na info@megadekoracije.si, ali nas pokličite na 068 683 049 (pon-pet, 8-15h).

KAKO LAHKO PLAČAM?

Plačate lahko na 4 načine:

  • po predračunu;
  • po povzetju (ni možno ob nakupu napihnjenih balonov in balonskih dekoracij ter personaliziranih izdelkov);
  • z debetno/s kreditno kartico;
  • s PayPal-om.

ALI POTREBUJETE POTRDILO O PLAČILU, ČE PLAČAM PREKO PREDRAČUNA?

Ne, potrdila o plačilu vam ni potrebno poslati, v kolikor ste na plačilnem nalogu navedli številko vašega naročila.

KAKO UNOVČIM KUPON ZA POPUST?

Košarica ALI Blagajna -> Vnesi kodo kupona

Znotraj vaše košarice lahko vnesete kodo kupona za popust, ki ste ga prejeli. Kodo kupona za popust pa lahko vnesete tudi v zadnjem koraku naročanja, t.j. na blagajni.

ALI POŠILJATE IZDELKE TUDI V TUJINO?

Ne, izdelke pošiljamo zgolj na naslove v Sloveniji. Za pošiljke v tujino ali za veleprodajne pošiljke nas kontaktirajte na naš elektronski naslov info@megadekoracije.si.

ALI LAHKO KUPLJENE IZDELKE VRNEM?

Da. Kupec ima pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec krije stroške vračila izdelkov. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, kupec pa mora priložiti tudi originalen račun za vrnjene izdelke.

Vrniti ni možno izdelkov, ki so izdelani po natančnih navodilih kupca in prilagojeni njegovim osebnim potrebam (npr. personalizirane majice, personalizirani medvedki, personalizirani okvirji itd.). Prav tako vračilo ni možno v primeru nakupa napihnjenih balonov, balonskih dekoracij po posebnem naročilu in helija v jeklenkah.

Vam  nismo odgovorili na vaše vprašanje? KONTAKTIRAJTE NAS >>