Splošni pogoji

SPLOŠNO

Splošni pogoji urejajo vse prodaje podjetja MEGA DEKORACIJE d.o.o. in izključujejo morebitne splošne nabavne pogoje kupca, razen če jih prodajalec izrecno ne sprejme. Ti splošni prodajni pogoji tvorijo, skupaj s posebej dogovorjenimi pogoji, celovit sporazum med strankama. Če je prodajalec s kupcem sklenil pogodbo z drugačnimi določili za posamezno prodajo, se Splošni pogoji uporabljajo v vsem, česar pogodba za posamezno prodajo ne ureja.

Z objavo na spletni strani https://www.megadekoracije.si se smatra, da so Splošni pogoji javno objavljeni in se v eventualnih sporih avtomatično smatrajo kot priznani s strani kupca.

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so v EUR, vključujejo 22% DDV, ne vključujejo pa stroškov dostave. Cene izdelkov veljajo v trenutku oddaje naročila in so navedene v skladu s cenikom, ki velja od 03.09.2017 do preklica. Prodajalec MEGA DEKORACIJE d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec) lahko cene kadarkoli, brez predhodne najave, spremeni. Kadar se cene spremenijo med obdelavo naročila, prodajalec kupcu omogoči odstop od naročila.

Rok veljavnosti predračuna je 48 ur od prejema predračuna.

 

PLAČILNI POGOJI

Možnosti plačila:

  • po povzetju paketa pri Pošti Slovenije d.d. (ni možno ob nakupu napihnjenih balonov in balonskih dekoracij ter personaliziranih izdelkov),
  • po predračunu preko TRR,
  • s kreditno ali z debetno kartico (Visa, Mastercard, Maestro in American Express),
  • preko PayPal-a.

V primeru plačila po povzetju poravnate Pošti Slovenije d.d. še provizijo za plačilo po povzetju (UPN) v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije d.d. Odkupnino paketa lahko na Pošti Slovenije d.d. poravnate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico, pri poštarju pa z gotovino oz. s kreditno/debetno kartico, če je vaš poštar opremljen s POS terminalom (preverite na vaši najbližji pošti). Storitev plačila s kreditno/debetno kartico vam bo Pošta Slovenije d.d. zaračunala v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije d.d. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo poštar pustil obvestilo o prispelem paketu.

 

POGOJI DOSTAVE

Pogoji dostave na kratko:

  • dostavljalec: Pošta Slovenije d.d.;
  • cena dostave: 2,90 EUR (brezplačna za naročila nad 60,00 EUR);
  • rok dostave: za naročila med delavniki do 13. ure je dostava že naslednji delovni dan (98,5%).

Izdelke na zalogi pošljemo v najkrajšem možnem času (izdelkov, ki niso na zalogi, ni možno dodati v košarico). Odpremimo jih še isti oz. najkasneje naslednji delovni dan po prejemu plačila oziroma uspešno zaključenem naročilu v primeru plačila po povzetju. Kupcu zaračunamo 2,90 EUR poštnine, ne glede na težo in velikost paketa, za naročila nad 60,00 EUR pa je poštnina brezplačna! Pošta Slovenije d.d. vam v 98,5% (uradni podatek Pošte Slovenije d.d.) paket dostavi naslednji delovni dan po naši odpremi oz. najkasneje v 3 delovnih dnevih po odpremi.

Dostava preko Hitre pošte (100% dostava naslednji delovni dan; dostava tudi v soboto) je možna po predhodnem dogovoru. Cena Hitre pošte je 12,00 EUR z DDV.

Pri izpolnjevanju vašega naročila boste izbrali želeni kraj dostave paketa. Izdelke pošiljamo zgolj na naslove v Sloveniji. Za pošiljke v tujino ali za veleprodajne pošiljke nas kontaktirajte na naš elektronski naslov info@megadekoracije.si.

V kolikor prodajalec naročila ne more izvesti, lahko kupca o tem obvesti preko elektronske pošte naslednji delovni dan po uspešno oddanem naročilu. Izdelkov, ki niso na zalogi, ni mogoče naročiti preko spletne trgovine, lahko pa nam pošljete vaše želje na naš elektronski naslov info@megadekoracije.si in v najkrajšem možnem času vas bomo obvestili o možnosti dobave teh izdelkov.

Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanih izdelkov preide s prodajalca na kupca, ko kupec izdelke fizično prejme.

V kolikor vam Pošta Slovenije d.d. dostavi poškodovani paket, ga niste dolžni prevzeti oziroma ste ob prevzemu takšnega paketa dolžni narediti zapis o poškodovanem paketu, ki vam ga mora dostavljalec s strani Pošte Slovenije d.d. podpisati. Kopijo zapisa nam skupaj s fotografijami poškodovanega paketa nemudoma (takoj po prevzemu) pošljite na naš email naslov info@megadekoracije.si. Ker so vse pošiljke zavarovane, bomo reklamacije iz naslova poškodovanega paketa upoštevali samo v primeru takšnega ravnanja.

 

NAVODILA ZA NAKUP

Nakupovanje v naši spletni trgovini je enostavno, dostopno 24 ur na dan, brez potrebne registracije.

Postopek nakupa:

  • izberite želene izdelke in njihove količine ter jih dodajte v košarico;
  • označite način plačila ter vnesite zahtevane podatke o kupcu in kraju dostave,
  • oddajte naročilo in plačajte svoj nakup,
  • prejeli boste potrditev naročila na vaš elektronski naslov,
  • Pošta Slovenije d.d. vam bo dostavila paket.

Kadarkoli pred zaključkom nakupa lahko spreminjate vsebino in količino košarice. V kolikor želite odstraniti že izbrane izdelke, pojdite v košarico in pred izdelkom pritisnite »x«. S tem boste izdelek iz košarice odstranili. V kolikor želite spremeniti količino že izbranih izdelkov, pojdite v košarico in prepišite količino tako, da bo ustrezala vašim željam ter pritisnite »posodobi košarico«. Količine lahko spremenite tudi z drsnikom ob količini izdelka. Vsebina vaše košarice se bo po posodobitvi preračunala na aktualno stanje.

Za enostavnejše nakupe se registrirajte. S tem vam naslednjič ne bo potrebno izpolnjevati vaših osebnih podatkov.

Za pomoč pri nakupu pokličite na telefonsko številko 068 683 049 (pon-pet, 8-15h), ali nam pišite na info@megadekoracije.si.

 

TEHNIČNI POSTOPEK ZA SKLENITEV POGODBE

Nakupna pogodba se sklene v trenutku potrditve naročila, ko tudi kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Prodajalec bo besedilo pogodbe shranil in jo bo (na pisno željo kupca) po elektronski pošti posredoval kupcu. Pogodbo je mogoče skleniti zgolj v slovenskem jeziku. Pišite nam na naslov: MEGA DEKORACIJE, spletna trgovina, d.o.o., Pri jezu 20, 2000 Maribor ali na elektronski naslov info@megadekoracije.si.

 

VARNOST

Spletna trgovina vam omogoča varno nakupovanje, saj vsa komunikacija poteka preko HTTPS protokola. Uporabljamo SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Odločite se lahko za plačilo:

  • po povzetju -> tako boste Pošti Slovenije d.d. plačali naročene izdelke šele ob prejemu paketa;
  • po predračunu -> tako se boste izognili uporabi bančnih kartic;
  • s kreditno ali z debetno kartico (Visa, Mastercard, Maestro in American Express);
  • preko Pay-Pal-a.

Pošta Slovenije d.d. si pridržuje pravico preveriti istovetnost prevzemnika paketa (vpogled v osebni dokument), da s tem zagotovi izročitev paketa pravemu kupcu.

 

STVARNE NAPAKE

Prodajalec mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna, če:

  1. izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  2. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajni izdelek enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, s predstavitvijo izdelka ali z navedbami na izdelku samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Če obstoj napake na izdelku ni sporen, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi iz naslova stvarne napake. Prodajalec mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na izdelku sporen.

Obvestilo o stvarni napaki nam pošljite na naš naslov MEGA DEKORACIJE, spletna trgovina, d.o.o., Pri jezu 20, 2000 Maribor ali po elektronski pošti info@megadekoracije.si. Pošiljk z odkupno vrednostjo ne sprejemamo!

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec krije stroške vračila izdelkov v primeru odstopa od pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, kupec pa mora priložiti tudi originalen račun za vrnjene izdelke.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za izdelke, ki so izdelani po natančnih navodilih kupca in prilagojeni njegovim osebnim potrebam (npr. personalizirane majice, personalizirani medvedki, personalizirani okvirji itd.).

Kupec prav tako nima pravice do odstopa od pogodbe in vrnitve naslednjih izdelkov: napihnjeni baloni, balonske dekoracije po posebnem naročilu, helij v jeklenkah.

Pri pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:

  • kupec pridobi dejansko posest nad izdelki,
  • kupec pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom izdelka, če je predmet pogodbe več kosov izdelkov, ki jih kupec naroči v enem naročilu,
  • kupec pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom izdelka, če je dostava izdelkov sestavljena iz več pošiljk.

Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži prodajalcu na obrazcu “Odstop od pogodbe” ali z nedvoumno pisno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Če kupec po elektronski pošti poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja kupčeva volja za odstop od pogodbe, mu prodajalec nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec.

Če je kupec izdelke že prejel in odstopi od pogodbe, jih vrne prodajalcu nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne izdelke, če jih pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila izdelkov. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelkov, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelkov.

V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Pri nakupnih pogodbah lahko prodajalec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenih izdelkov, ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj.

V primeru napake, poškodovanega izdelka ali odstopa od pogodbe, nas o tem nemudoma pisno obvestite na naš naslov MEGA DEKORACIJE, spletna trgovina, d.o.o., Pri jezu 20, 2000 Maribor ali po elektronski pošti info@megadekoracije.si. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, priložiti morate tudi originalen račun za vrnjene izdelke. Pošiljk z odkupno vrednostjo ne sprejemamo!

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec si prizadeva za točnost in ažurnost informacij, objavljenih na spletni strani in v spletni trgovini https://www.megadekoracije.si, vendar za le-to ne jamči, prav tako ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za morebitne vsebinske napake na spletni strani in v spletni trgovini https://www.megadekoracije.si. Slike izdelkov so simbolične. V kolikor pride do napake pri objavi cene ali lastnosti naročenih izdelkov, prodajalec kupcu omogoči odstop od nakupa izdelkov.

Prodajalec lahko kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja.

Za kakršnakoli vprašanja pokličite na telefonsko številko 068 683 049 (pon-pet, 8-15h), ali pa nam pišite na info@megadekoracije.si.

 

ZASEBNOST IN POLITIKA VAROVANJA OSEBNIH PODATKOV

Osebnim podatkom naših uporabnikov posvečamo izredno skrb in pozornost, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

Spletna trgovina vam omogoča varno nakupovanje, saj vsa komunikacija poteka preko HTTPS protokola. Uporabljamo SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za potrebe poslovanja (izključno za izpolnitev naročila in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem) prodajalec zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov in kraj za dostavo, če se razlikujeta od naslova in kraja bivanja,
  • naziv podjetja, v kolikor je kupec pravna oseba,
  • davčno številko podjetja, v kolikor je kupec pravna oseba,
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime),
  • kontaktno telefonsko številko,
  • geslo v šifrirani obliki ter
  • morebitne opombe, če jih kupec vnese v obrazec na spletnem mestu.

Transakcije s kreditnimi karticami se izvajajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se v nobenem primeru ne shranjujejo na strežniku prodajalca.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam. Poskrbeti mora za varno hrambo in uporabo svojega uporabniškega imena in gesla.

Uporabnikove podatke hranimo toliko časa, kot jih potrebujemo. Nato bodo ti podatki trajno izbrisani. V kolikor želite in nam to sporočite, lahko vaše podatke izbrišemo tudi prej.

Zavezujemo se, da vaših osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji osebi (razen, če tako zahteva zakon), ali jih kako drugače zlorabili.

Novice vam bomo pošiljali le v primeru, da se boste nanje prijavili. Od njih se lahko kadarkoli hitro in enostavno odjavite.

Morebitne spore bosta prodajalec in kupec poizkušala reševati sporazumno oziroma bo za reševanje sporov pristojno sodišče v Mariboru.

Ti Splošni pogoji veljajo do preklica ali spremembe, ki bo objavljena na spletni strani prodajalca.

Ekipa MEGA DEKORACIJE